måndag 28 juni 2010

Grattis

 
Jättekul!
I dag har vi fått veta att vi är en av årets fem deltagare i Trädgårdspremieringen år 2010.
Tävlingen arrangeras av Hushållningssällskapet, 4H och NWT.
Varje trädgård som är med i tävlingen har bedömts, och kommer senare att bedömmas av en jury.
Roligt-roligt- ..............
Vi utgår från vår personliga trädgård, med våra namn och enkla blommor.
Vi har inte någon speciell trädgård, men vi har en personlig trädgård.
Vi njuter nu av smultronen som växer på Mana.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Unknown sa...

Stort grattis! Ha glömt att mejla och skicka pengar, men det gör jag idag, för jag vill gärna ha fler rosskyltar:)
Ha det gott,
Charlotta

Madde sa...

Jättekul! Stort grattis.
Tycker det är extra roligt att det blivit så accepterat att inte behöva vara extremt avancerad när det gäller trädgård, utan med ren odlarlust kommer man långt.
Ger i alla fall mig lite tröst när jag går omkring och ser kala jordfläckar och ogräsinvasioner.
En dag kanske vår trädgård också är sådär personlig och prunkande som jag vill ha den. :)

Lena Andersson sa...

Grattis vad kul.
mvh Lena

Unknown sa...

Hej igen,
Nu har jag skickat mejl till dig med beställning och även betalat för 10 st skyltar plus frakt!
Ser fram emot fler skyltar:)
Charlotta