onsdag 30 december 2009

Nytt år



Timmarna går tungt in, på väg mot 2010!
Det är kallt ute, men mycket vackert, snön ligger högt på alla utstående delar.
Tittar ut genom fönstret, vid datarummet, snön ligger hög som en mur på vårt fina staket. I dag har jag lärt mig lite om uppbyggnaden av en hemsida. Det är spännande!
Det kanske slutar med att jag kan ge mycket information om både blommor o kulturhändelser i mitt liv.
Jag har ju sammanfattat en bok, där mina föräldrar bl.a. berättar om sin barndom, som jag tänkte att det kunde vara roligt att ha med ifall någon vill läsa och kanske höra intervjuen! Som ni läser så har jag stora mål, men med hjälp förstås.
Jag slutar året med att önska alla "tittin" läsare ett gott nytt år.
Helt otroligt att det är nästan 5000 tillfällen som bloggen har öppnats.
Jag har gjort 5 förstorningar av mina vallmon, bilderna är mycket fina, det är en av anledningaarna till varför jag bloggar, jag tycker om att leka med kameran.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar Anette och Leif i Kila. Hoppas på många trevliga utflykter och upplevelser.

Granne med Selma sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År och vill passa på att tacka för all inspiration du delar med dig av!
Längtar efter att komma och hälsa på dig :-)
Kram Sussie