söndag 18 juli 2010

Säffle en kopp kaffe

 

Jag har tidigare berättat om en resa som vi var o tittade på en underbar trädgård i närheten av Borås.
Gissa om jag fick mycket idéer!
Jag har knyckt någon rolig händelse, bl a som du vet hade vi loppis i trädgården, två kaffekoppar blev kvar o jag har nu placerat dem på "Hästö" Kaffe passar ju Säffle som Hasse Alfredsson säger, o varför inte två fina koppar i rabatten.
Leklusten finns o kommer fram, tankarna kan nu härja fritt---JAG HAR JU SEMESTER!!!!!!!!!!!!
Men det har hänt mera roligt i rabatten, men du får hålla dig, det kommer en annan dag.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ha, ha, Ok, då får jag väl ge mig till tåls då:)
Ha det semestergott,
Charlotta

Mia sa...

Det är ju det som är så roligt med att se andras trädgårdar. Man får så mycket idéer med sig hem. Ska bli spännande att se vad du hittar på härnäst... :)

Lenas trädgårdsblogg sa...

Visst är det roligt med inspirerande människor, du som svarar är ju också en sån.....
Kamera tid o kärlek till blomman, är ju receptet