onsdag 17 november 2010

Ritning av vår trädgård på Lövstigen

 


Vad jag gör på onsdagskväll?Jo, jag träffar andra trevliga kvinnor, vi planerar o pratar om våra trädgårdar.
Man blir så inspirerad, att man längtar till våren.
Tiden går fort, man ger varandra tips, fikar, o pratar.
Vi har skissat upp våra egna trädgårdar, berättat om vilka växter som finns, hur man tänker
när man planerar i trädgården, ofta säger alla. Har jag så här mycket växter! Det har jag inte tänkt på!
Det är faktiskt roligt med en liten skiss, man kan titta tillbaka minnas o planera. När våren kommer kanske man inte hinner med planeringen, men vad gör det,blommorna kommer upp, gör nya försök att glädja innehavaren av trädgården,
kanske planeringen blir nästa år. Men njut av tanken-doften-färgen osv.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, Lena! Jag blir så avundsjuk på era trädgårdsmöten. Det låter helt underbart!
Ha det gott,
Charlotta