tisdag 7 juli 2009

Känn dig lurad!


Vilken rubrik!
Historien börjar våren -08,vi köpte massor av rosor på Pomonadalens Handelsträdgård här i Säffle, vi planterade efter konstens alla regler, rosorna växte, vi fick besök av vår lärare på roskursen, när han tittade på rosorna, sa han denna ros heter inte Mme Boll!Först funderade jag, sedan fick jag förklaringen, det kan vara felmärkt från inköpsstället där affären köper ifrån. I dag har jag varit till affären, mycket riktigt det var fel från leverantören. I dag fick jag en helt ny ros en Mme Boll.
Hon är ju "kvinnan" till fransmannen som jag skrev om häromdagen, så nu är alla lyckliga, särskilt jag! Ordning o reda. Tack Pomonadalen.
Välkomstskylten med blomman är väl härlig, men vi erbjuder inte din rumpa på den, men du är välkommen till en annan sittning.

Inga kommentarer: