söndag 18 april 2010

Vinterkräksjuka


Kära vänner!
Inte kunde jag tro att det skulle vara så hemskt att få vinterkräksjuka.
Eller om det var matförgiftning, vet ej ännu. Vi reste till Stockholm för att njuta av vårvädret, besöka trädgårdsmässan, Tom Tits samt bara njuta. Natt till söndag insjuknade jag spydde i 10 timmar, sant..... Till slut bara rann det galla, många blev sjuka på hotellet, nu är det inlämnat prover på all mat osv. Måndagen fortsatte med diarér, o min ork tog helt slut. Orkade inte ens dricka vatten. I dag efter 8 dagar, har jag varit o tagit prover, magen är mycket stor svullen o min ork är helt slut. Har varit uppe lite de sista dagarna men både psyke o kropp är utslagna. Vi blev sjuka alla i bilen, utom lilla Annie, hon fick istället hosta med feber.

Detta var inte roligt, men vi hann titta på mässan, det fanns mycket intresant, allt från bröllop till blomfrö. Jag förmedlar en mycket fin bild, o sedan hoppas jag att mina krafter kommer nästa vecka så jag kan blogga, nu händer det saker i trädgården BILDEN FÖR FRAMTIDEN-TÄNK POSITIVT

1 kommentar:

Carina sa...

Usch, tur man inte har varit i närheten av dig. Fy för att vara sjuk och inte få vara hemma på sin egen toalett och i sin egna säng. Hur var det på 90-talet när du åkte tåg från Danmark - då var du inte heller pigg.