måndag 3 maj 2010

Ny installation i maj



Solen har bjudit på både värme och rensningslust i dag måndag.
Jag har fullt upp med att börja rensa, nya fantasier finns för trädgården.
Jag börjar få mera energi nu efter vinterkräksjukan, orken kommer jag lovar.
Jag har börjat med min rabatt "Mana" där finns både svartvinbärsbuskar, kryddor och massor av perenner, badkaret har ännu inte fått något innehåll, inte heller baljorna, men jag har börjat att plocka i mina stenar.
Jag brukar plocka stenar lite här o där, när jag är ute på mina semesterresor, de hamnar i trädgården, ibland flyttar jag dem o jag njuter av dem i olika installationer.
Stubbarna har jag fått av några kompisar, med "äkta" mossa på stammen.
Gul lök har jag också planterat.
På altanen växer det så det nästan hörs!
Nu blir det massor av tomater till sommaren! Jag känner redan smaken i mun, med en solvarm smak.

Inga kommentarer: