onsdag 5 november 2008

Möbelrenovering


Vilket hantverk!

Hela veckan har nu blivit historia i mitt liv. Värk i både armar o rygg, men visst var det roligt.

Värken är räntan på roligheten. Jag tycker att det är roligt att få en liten inblick i olika hantverk, under mitt liv har jag testat mycket, det ger mig energi, som tex. trädgård, visst vore det roligt om man kunde lite latinska namn eller till vilken familj blomman tillhör, men ... roligt kan man ha ändå både med färg och dofter. Samma var det med renoveringen av möbler, det doftade damm, polish, trä, tyg osv så jag har hög ränta på min trädgård. OK jag erkänner, jag skulle inte klara den själv, Rolf har kraften jag har idéerna

Tiden.

Oj vad tiden går fort, snart lackar vi mot jul, någon affär har redan börjat skylta med julstjärnor. Jag har också börjat leka bland bilder till min adventskalender! Är du nyfiken? Kolla 24 dagar innan jul.

Inga kommentarer: