torsdag 13 augusti 2009

Hästö blommar



Efter några dagar i övre delen av Värmland, kommar vi hem till en inbjudande trädgård!
I vår rabatt "Hästö" blommar och doftar det underbart.
Vi har även sett och fått mera intryck av trädgårdar, vi har nämligen besökt Rottneros.Oj vad jag blev inspirerad av både blommor o av idéträdgårdarna som var komponerade av olika personer.
Men vår tomt är snart full av rabatter, kanske man kan bygga på höjden!
Det vore ju häftigt med trädgård i våningar, undrar vilket virke som behövs!
Men vid eftertanke räcker nog rabatterna till, man kan ju byta ut o förändra.
För det är ju mycket roligt att se andra saker också.
Jag har även varit till Arvika o blivit imponerad av frukt pelare! Erhard hade många roliga träd med massor av fruktsorter i samma träd. Kanske det är en idé att ympa in olika blommor i en blomma!
Nej nu får jag inte leka mera, men visst, är det roligt med trädgård, det är en fröjd att se Segmon från vägen, vilken färgskala!
Jag är stolt över mig själv.

Inga kommentarer: