torsdag 7 augusti 2008

Tomtestuga




Nu är det dags att visa tomtestugan.

Min kompis och jag reste till Stockholm en helg, när vi kom hem hade våra män gjort var sin tomtestuga!
Vi hade haft önskemål om detta, men vi trodde inte att det kunde bli av.

Stugan är placerad i "Segmon" rabatten mot öst o söder, jag planterar olika saker däromkring som kan passa till det fina huset. Målade höns finns där och naturligtvis en tomte.

Barnbarnen har hjälpt mig att göra olika saker till huset. Jag kommer att berätta mera........

3 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Det ser jag fram emot:-)
Kram Sussie

Granne med Selma sa...

Pssst! jag har skrivit om dig inne hos mig :-)
KRAM

Annika sa...

Hejsan!!! Hittade dig via Sussie... vilket vackert litet tomtehus.... och blommor.... fiiina... ha det så bra Kram Annika