söndag 31 augusti 2008

Vilken sorts gröt blev det


Söndagen ljud var smatter på altantaket, åter regn! Men då får man tänka positivt, det finns massor att göra inomhus, och nu väntar gröten. Det blev havregryns gröt, det brukar vi äta till frukost och nu är en vardagsbild tagen på våra sysslor. Ska försöka fixa lite bilder i vardagen, jag märker att det är mycket roligt att titta på sådana bilder när man dokumenterar. man ser saker man använder i vardagen och det är roligt att minnas. Man glömmer fort bort dessa minnen annars.

1 kommentar:

Granne med Selma sa...

hejsan! Nu har min nya dator kommit på plats! Håller som bäst på att komma underfund med alla nya finesser...
Jag har inte fått något mail med bilder på stolarna, men jag såg att du har dem med i ett inlägg. Och självklart ska jag skicka en tidning till dig. Det har bara varit så mycket nu... skolstart, intervju med Värmlands affärer, möte med SPA-vd och snart möte med Selma vd.... vad månde bliva?

Ha det så bra och stor kram!
/Sussie